woensdag 3 januari 2018

BIOS: 'Connexion weert chauffeurs met beperking'

Connexxion houdt doelbewust chauffeurs met een beperking buiten de deur. Dat stelde vervoeder BIOS-groep woensdagmorgen voor de rechter. Connexxion zegt echter dat zij driekwart van de werknemers van BIOS een baan-aanbod heeft gedaan voor het WMO-vervoer in de Stad Groningen.

meer http://ift.tt/2lPdoIh