Van 't Hek laat in het programmaboekje van de Stadsschouwburg weten waarom hij meestal zijn shows in Groningen laat opnemen. "Lekker stadje”, waar je als artiest kunt kan toeven", zegt hij. "En niet alleen als artiest. Ik heb het over mijn hele entourage. Van technici tot muzikanten tot management ...
meer http://ift.tt/2AUAmb5