Het Universitair Medisch Centrum Groningen nam zaterdag om 21.00 uur het nieuwe systeem in gebruik. Veel andere ziekenhuizen werken al lang met nieuwe Elektronisch Patiënten Dossiers. Het UMCG had als grote organisatie met veel afdelingen tal van verschillende computersystemen. Het was ...
meer http://ift.tt/2zLScIZ