Het Universitair Medisch Centrum Groningen (UMCG) werkt sinds zaterdagavond met een nieuw Elektronisch Patiëntendossier (EPD). De omschakeling naar het nieuwe systeem is technisch goed verlopen, meldt het UMCG. In de komende weken zijn er minder poliklinische afspraken en opnames ...
meer http://ift.tt/2AUAuHB