maandag 25 december 2017

Straatfotograaf Joram Krol wil betere nachtopvang daklozen

Laat staan wat een schande dit is voor onze geliefde stad, en de burgers waar u, burgemeester van Groningen verantwoordelijk bent", zegt Krol. Krol ging ook op bezoek bij nachtopvang Het Kopland en trof daar lege bedden aan. Volgens hem waren die bedden leeg omdat er een medewerker ontbrak.

meer http://ift.tt/2kWL9rF