De Groningse brandweer moest op Eerste Kerstdag uitrukken voor een autobrand. In de J.F. Kennedystraat werd 's ochtends rond 07.30 uur een auto vermoedelijk in brand gestoken. Bij het achterwiel was vuur ontstaan. Na een korte blusactie werd duidelijk dat er een voorwerp op de achterband lag.
meer http://ift.tt/2BMnlkG