maandag 25 december 2017

Navigatieapparatuur gestolen tijdens voetbalduel

Een vijftal bezoekers van het duel FC Groningen – Sparta had zondagmiddag te maken met diefstal van navigatieapparatuur. Dat meldt de internetkrant Menterwolde.nl. Rijschoolhouder Anne Ploeger uit die plaats liep na het duel naar zijn auto op parkeerplaats P3 bij het Noordlease Stadion.

meer http://ift.tt/2kVWzLZ