maandag 25 december 2017

Meteen honderden klachten bij opening Meldpunt Vuurwerkoverlast

Het Meldpunt Vuurwerkoverlast is weer geopend. En al meteen zijn er honderden klachten. Bij het digitale loket kunnen geluidsoverlast en vuurwerkschade worden gemeld. Het meldpunt is een initiatief van dertig lokale GroenLinks-fracties, waaronder die in Rotterdam, Den Haag en Groningen.

meer http://ift.tt/2C4eeuV