zondag 3 december 2017

Gebruikers WMO-taxi voelen zich in de maling genomen

Flapper is ernstig slechtziend en maakt nu ongeveer zes jaar gebruik van de WMO-taxi. Flapper neemt de taxi bijvoorbeeld om naar zijn wekelijkse zwemles bij Gehandicapten Sportclub Groningen te reizen. „Maar in de afgelopen maanden heb ik zeker de helft van mijn lessen gemist, omdat de taxi ...

meer http://ift.tt/2AGo718