zondag 3 december 2017

FC Groningen wint van ADO Den Haag

FC Groningen heeft zaterdagavond met 0-3 gewonnen van ADO Den Haag. Het is de eerste gewonnen uitwedstrijd van dit seizoen. FC Groningen kwam vlak voor rust op voorsprong doordat Doan scoorde na een steekbal van Drost. Na rust waren er kansen via Van Weert, Idrissi, Drost en Bacuna om ...

meer http://ift.tt/2kiUlZI