Eindelijk was het zover. FC Groningen won zaterdagavond weer een uitwedstrijd en nog royaal ook. ADO Den Haag werd met 3-0 verslagen. Bijna zeven maanden moesten de groenwitten wachten op de volle winst in een uitbeurt. Op zondag 14 mei werd het in Enschede 5-3 tegen FC Twente op de ...
meer http://ift.tt/2npyeSn