FC Groningen lijkt de smaak te pakken te hebben. De noorderlingen grepen bij ADO Den Haag de eerste uitzege in de competitie van dit seizoen: 0-3. Het betekende ook de tweede overwinning voor de ploeg van trainer Ernest Faber in de laatste drie duels. Groningen naderde de in de middenmoot ...
meer http://ift.tt/2iaC6Bj