zaterdag 2 december 2017

FC Groningen pakt uitoverwinning bij ADO

FC Groningen lijkt de smaak te pakken te hebben. De noorderlingen grepen bij ADO Den Haag de eerste uitzege in de competitie van dit seizoen: 0-3. Het betekende ook de tweede overwinning voor de ploeg van trainer Ernest Faber in de laatste drie duels. Groningen naderde de in de middenmoot ...

meer http://ift.tt/2iaC6Bj