Groningen had in mei van dit jaar - dus vorig seizoen - voor het laatst gewonnen op vreemde bodem. Toen werd het bij FC Twente 3-5. Nu sloeg de ploeg van Faber op slag van rust voor het eerst toe. Daar mocht Groningen ADO-verdediger Donny Gorter hartelijk voor bedanken. Gorter tastte totaal mis, ...
meer http://ift.tt/2zYgGmo