2 december 2017 – FC Groningen won zaterdagavond met 0-3 op bezoek bij ADO Den Haag. Trainer Ernest Faber stelde dat het een zeer belangrijke overwinning was voor het zelfvetrouwen van zijn ploeg. Na enkele nederlagen hoopt hij dat de stijgende lijn weer is ingezet. Groningen kwam op slag ...
meer http://ift.tt/2iHwQcw