Op woensdagmiddag gingen we naar Groningen. Met opa en oma Keizer. Voor nieuwe winterkleren. Elk jaar hoopte ik op een mooie hippe, strakke, kleurrijke garderobe. Elk jaar gooiden we tot mijn teleurstelling de Volkswagen Derby vol met goed en degelijk spul van de C&A. 'Die tas beweegt!' sist ...
meer http://ift.tt/2C2h2Gf