In de nacht van zaterdag op zondag is een auto op de Lloydsweg uit de bocht gevlogen en een aantal keer over de kop geslagen. De chauffeur is ervandoor gegaan. De bestuurder raakte naar het zich liet aanzien in de bocht de macht over het stuur kwijt, ramde een lantarenpaal waarna de auto over ...
meer http://ift.tt/2khKyDj