woensdag 22 november 2017

Wiebes noemt problemen gaswinning Groningen van 'on-Nederlandse proporties'

Groningen kampt met aardbevingen die het gevolg zijn van de gaswinning in de provincie. Door de bevingen raken gebouwen beschadigd en voelen mensen zich onveilig. "Dit is een Nederlands overheidsfalen van on-Nederlandse proporties. De Rijksoverheid moet zijn huiswerk overdoen", aldus ...

meer http://ift.tt/2Anfx7K