Het Groningse telecom-bedrijf Voys is niet alleen zeer snel groeiend, maar is ook uitzonderlijk vanwege haar bedrijfsmodel. Het is een bedrijf zonder managers en functies. Leden van de bedrijvenvereniging VBZO gingen er deze week op bedrijfsbezoek, om er het fijne van aan de weet te komen.
meer http://ift.tt/2AsX6ym