De pilot moet vanaf 1 januari van start gaan in de Groninger binnenstad, maakte de gemeente woensdag bekend. Het doel van de camera's is het terugdringen van het drukke bevoorradingsverkeer buiten venstertijden. Met de camera's is er een pakkans van bijna 100 procent, zegt wethouder van ...
meer http://ift.tt/2jeC77y