Een defecte goederentrein staat op dit moment vast bij het station Winsum. Daardoor ligt het treinverkeer tussen Roodeschool en Groningen stil. Tussen Winsum en Warfum rijden er geen treinen door de defecte goederenwagon, meldt de NS. In de goederenwagons zit aardoliedestillaat, dat in de ...
meer http://ift.tt/2zgGcyM