De rijbaan van het Winschoterdiep, langs het pand van Enexis tot aan de bocht bij het terrein van Ziggo is afgesloten vanaf maandag 27 november tot aan de kerstdagen. In deze periode wordt nieuwe riolering aangelegd, meldt Aanpak Ring Zuid. De afsluiting betreft het gebied vanaf het parkeerterrein ...
meer http://ift.tt/2jfpqct