De gemeente past het bestemmingsplan aan om dat mogelijk te maken. De molens mogen niet hoger zijn dan 15 meter en per bedrijf worden er hooguit twee toegestaan. Dat is volgens wethouder Martien van Bostelen goed voor de bedrijfsrendementen en voor de verduurzaming van zowel de ...
meer http://ift.tt/2zY19Ce