zondag 22 oktober 2017

Felle kritiek op Groninger: "Waarom in hemelsnaam?"

FC Groningen heeft vrijdagavond met 0-1 verloren van Willem II. Dat is deels te wijten aan Ajdin Hrustic, die na ruim twintig minuten bij een brilstand ...

meer http://ift.tt/2zFS65W