Groningen
zondag 22 oktober 2017
Felle kritiek op Groninger: "Waarom in hemelsnaam?"
FC
Groningen
heeft vrijdagavond met 0-1 verloren van Willem II. Dat is deels te wijten aan Ajdin Hrustic, die na ruim twintig minuten bij een brilstand ...
meer
http://ift.tt/2zFS65W
‹
›
Homepage
Internetversie tonen