donderdag 21 september 2017

Koning spreekt met gedupeerden aardbevingen in Groningen

Koning Willem-Alexander was donderdagochtend in Groningen. Eerst sprak hij met een delegatie van de 'Economic Board Groningen' (EBG), later ...

meer http://ift.tt/2xU2zwX