Groningen
donderdag 21 september 2017
'Het is goed dat de koning onze zorgen kent'
Ook de commissaris van de Koning was daarbij. Dat gebeurde afwisselend in de gemeenten Eemsmond en Loppersum. Nu in de stad
Groningen
, ...
meer
http://ift.tt/2xUp0Cj
‹
›
Homepage
Internetversie tonen