Groningen
vrijdag 4 augustus 2017
Burgemeester Smit: Overlast door homo's in Emergobos te gortig
De overlast door homo's in het Emergobos in Westerlee neemt zodanige vormen aan dat de gemeente Oldambt maatregelen neemt. Omwonenden ...
meer
http://ift.tt/2vvVvVu
‹
›
Homepage
Internetversie tonen