vrijdag 4 augustus 2017

Burgemeester Smit: Overlast door homo's in Emergobos te gortig

De overlast door homo's in het Emergobos in Westerlee neemt zodanige vormen aan dat de gemeente Oldambt maatregelen neemt. Omwonenden ...

meer http://ift.tt/2vvVvVu