Groningen
woensdag 19 juli 2017
Geen opvang van inheemse dieren meer in Groningen?
Faunavisie Wildlife Care in Westernieland stopt per 1 augustus met de opvang van gewonde, zieke of verweesde dieren uit de stad
Groningen
. ,,De ...
meer
http://ift.tt/2tfkvfs
‹
›
Homepage
Internetversie tonen