Dagblad van het Noorden gaat gesloopte en met sloop bedreigde panden vastleggen in een database. 'Het Verdwenen Groningen' heet het project. 'Het is een digitaal monument, om niet te vergeten wat verdwenen is.' Het leest als een kleine rouwadvertentie: 'Hoofdstraat 33, 't Zandt, 1900 -2016. Het woonhuis verzakte vooral aan de achterkant door de gevolgen van de gaswinning. De NAM probeerde de bewon
via https://goo.gl/WhbmEp