zaterdag 3 juni 2017

Zo bouw je in de binnenstad

Je zou het niet zeggen, maar er is volgens architecten nog genoeg ruimte voor wonen in de binnenstad van Groningen. Zelfs op een klein reepje gras.

meer http://ift.tt/2rPmzOm