Groningen
zaterdag 3 juni 2017
Zo bouw je in de binnenstad
Je zou het niet zeggen, maar er is volgens architecten nog genoeg ruimte voor wonen in de binnenstad van
Groningen
. Zelfs op een klein reepje gras.
meer
http://ift.tt/2rPmzOm
Nieuwere post
Oudere post
Homepage