Groningen
woensdag 21 juni 2017
Wethouder: Niks aan de hand met Wmo-taxi, BIOS-groep stomverbaasd
Gebruikers van de Wmo-taxi in de stad
Groningen
mogen volgend jaar gewoon met die taxi de gemeentegrens over. ,,Er verandert niks'', zegt ...
meer
http://ift.tt/2tuhwR4
Nieuwere post
Oudere post
Homepage