woensdag 21 juni 2017

Wethouder: Niks aan de hand met Wmo-taxi, BIOS-groep stomverbaasd

Gebruikers van de Wmo-taxi in de stad Groningen mogen volgend jaar gewoon met die taxi de gemeentegrens over. ,,Er verandert niks'', zegt ...

meer http://ift.tt/2tuhwR4