Groningen
zondag 4 juni 2017
Voetballers op Sportpark Meij in actie voor kinderziekenhuis
Zij voetbalden voor een goed doel: het Beatrix Kinderziekenhuis in
Groningen
. ,,De deelname overtreft onze verwachtingen'', zegt Koos Sikkema, ...
meer
http://ift.tt/2qLLjTu
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Mobiele versie tonen