woensdag 21 juni 2017

Gemeentehuis Muntendam gesloopt

Het gemeentehuis van de nieuwe gemeente Midden-Groningen komt in Hoogezand. Het pand in Muntendam is niet geschikt voor een school, ...

meer http://ift.tt/2rUAq1z