Groningen
woensdag 21 juni 2017
Gemeentehuis Muntendam gesloopt
Het gemeentehuis van de nieuwe gemeente Midden-
Groningen
komt in Hoogezand. Het pand in Muntendam is niet geschikt voor een school, ...
meer
http://ift.tt/2rUAq1z
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Mobiele versie tonen