vrijdag 2 juni 2017

Gemeente sleept boot 'Kapitein Hoed' weg uit Noorderhaven

Over de staat van de boot al jaren strijd tussen eigenaar Hans ('Noem me maar Hans Hoed') en de gemeente Groningen. De boot zou te diep liggen, ...

meer http://ift.tt/2qJpnse