Groningen
vrijdag 2 juni 2017
Gemeente sleept boot 'Kapitein Hoed' weg uit Noorderhaven
Over de staat van de boot al jaren strijd tussen eigenaar Hans ('Noem me maar Hans Hoed') en de gemeente
Groningen
. De boot zou te diep liggen, ...
meer
http://ift.tt/2qJpnse
Nieuwere post
Oudere post
Homepage