Groningen
woensdag 3 mei 2017
Rehwinkel over ontslag Groningen: ik had dingen anders moeten doen
Rehwinkel stapte in 2013 anderhalf jaar voor zijn ambtstermijn afliep onverwacht op als burgemeester van
Groningen
om een baan aan te nemen als ...
meer
http://ift.tt/2putxGg
Nieuwere post
Oudere post
Homepage