woensdag 3 mei 2017

Rehwinkel over ontslag Groningen: ik had dingen anders moeten doen

Rehwinkel stapte in 2013 anderhalf jaar voor zijn ambtstermijn afliep onverwacht op als burgemeester van Groningen om een baan aan te nemen als ...

meer http://ift.tt/2putxGg