Groningen
woensdag 3 mei 2017
Oud-burgemeester Rehwinkel: 'Sommige dingen had ik anders moeten doen'
Oud-burgemeester Peter Rehwinkel van
Groningen
heeft zich dinsdagavond in het NPO Radio 1-programma Met het oog op morgen uitgesproken ...
meer
http://ift.tt/2oWwlNt
Nieuwere post
Oudere post
Homepage