woensdag 3 mei 2017

Oud-burgemeester Rehwinkel: 'Sommige dingen had ik anders moeten doen'

Oud-burgemeester Peter Rehwinkel van Groningen heeft zich dinsdagavond in het NPO Radio 1-programma Met het oog op morgen uitgesproken ...

meer http://ift.tt/2oWwlNt