Groningen
maandag 22 mei 2017
Gemeente Groningen zet 4 waterstofwagens en mobiel waterstofvulpunt in
Met de inzet van een afvalwagen en een veegwagen op waterstof heeft
Groningen
, voor zover bekend, een Europese primeur te pakken. Ook neemt ...
meer
http://ift.tt/2qbAtFn
‹
›
Homepage
Internetversie tonen