maandag 22 mei 2017

Gemeente Groningen zet 4 waterstofwagens en mobiel waterstofvulpunt in

Met de inzet van een afvalwagen en een veegwagen op waterstof heeft Groningen, voor zover bekend, een Europese primeur te pakken. Ook neemt ...

meer http://ift.tt/2qbAtFn