zondag 19 maart 2017

Willem II 'onder de maat' in Groningen: "Lat mag wel wat hoger"

Willem II-trainer Erwin van de Looi is niet tevreden over het uitduel met zijn oud-werkgever FC Groningen. Op papier is de 1-1 in het Noordlease ...

meer http://ift.tt/2nzTZhC