Groningen
zondag 19 maart 2017
Willem II 'onder de maat' in Groningen: "Lat mag wel wat hoger"
Willem II-trainer Erwin van de Looi is niet tevreden over het uitduel met zijn oud-werkgever FC
Groningen
. Op papier is de 1-1 in het Noordlease ...
meer
http://ift.tt/2nzTZhC
Nieuwere post
Oudere post
Homepage