vrijdag 3 maart 2017

Vier partijen werken samen voor betere integratie in Groningen

Hanzehogeschool, de gemeente Groningen, het Alfa-college en het Noorderpoort tekenden vrijdagochtend een convenant. Hierin staat dat zij ...

meer http://ift.tt/2m2mDWF