Groningen
vrijdag 3 maart 2017
Vier partijen werken samen voor betere integratie in Groningen
Hanzehogeschool, de gemeente
Groningen
, het Alfa-college en het Noorderpoort tekenden vrijdagochtend een convenant. Hierin staat dat zij ...
meer
http://ift.tt/2m2mDWF
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Mobiele versie tonen