zaterdag 18 maart 2017

Treurnis in Groningen: "Bewezen een veel betere ploeg te zijn"

FC Groningen is in het thuisduel met Willem II blijven steken op een 1-1 gelijkspel. Ruben Jenssen bracht de thuisclub vlak na rust nog wel op ...

meer http://ift.tt/2mEcMn6