vrijdag 3 maart 2017

Ten Hag: "Ik ga ervan uit dat 'Groningen' goede les was"

18:11 – Erik ten Hag hoopt dat zijn elftal FC Utrecht heeft geleerd van de uitwedstrijd tegen FC Groningen van afgelopen weekend. De ploeg uit de ...

meer http://ift.tt/2lnyUq0