Het waddenseizoen is weer geopend. Nu de dagen lengen, is er geen enkele reden om níét naar het noorden van Groningen te gaan. Anne van Blijderveen zocht vorig najaar alvast uit wat er te doen is. De zee trekt 's nachts langzaam onder het schip vandaan. Onze 19de-eeuwse zeilklipper zakt ongemerkt naar beneden tot-ie de zeebodem raakt. Ondertussen slapen alle passagiers rug aan rug in smalle stapel
via https://goo.gl/4cxjGS