De documentaire De stille beving geeft een huiveringwekkend beeld van de situatie in Groningen. Na een twitteractie is de uitzending vervroegd van april naar vanavond - op tijd voor de verkiezingen. Het sidderen van de aarde, loze beloften, groeiende wanhoop, instortende monumentale boerderijen, de dood van de hartpatiënt en de bosuil die op een schuurzolder nestelde - de dramatische scènes kruipe
via https://goo.gl/q4lYSi