zondag 19 februari 2017

'Sparta heeft wel heel veel laten liggen tegen Groningen'

Sparta Rotterdam leek na een slechte reeks tegen FC Groningen eindelijk weer eens de drie punten te pakken, maar de Rotterdammers gaven een ...

meer http://ift.tt/2kN8t80