Groningen
zaterdag 4 februari 2017
Met gapend kind op de tribune bij FC Groningen
Zoon gaapt: ,,Ik ben moe. Zullen we gaan?'' Nee. Het is zaterdagavond 21.45 uur, de tweede helft begint. Maar ik snap hem. We zitten op de gekste ...
meer
http://ift.tt/2l3a9yS
Nieuwere post
Oudere post
Homepage