zaterdag 4 februari 2017

Met gapend kind op de tribune bij FC Groningen

Zoon gaapt: ,,Ik ben moe. Zullen we gaan?'' Nee. Het is zaterdagavond 21.45 uur, de tweede helft begint. Maar ik snap hem. We zitten op de gekste ...

meer http://ift.tt/2l3a9yS