zaterdag 4 februari 2017

Groningen gaat ICT drastisch anders aanpakken

Gemeente Groningen gaat een groot deel van de gemeentelijke ICT aanbesteden. Onder meer digitale werkplekken, netwerk- en telefonie, technisch ...

meer http://ift.tt/2l6QpXU