vrijdag 3 februari 2017

'America first, Grunnen second': wat is jouw ode aan Groningen?

Wie o wie voelt zich geroepen om deze ode aan Groningen te maken? Of heb je gewoon een leuk idee voor een 'Grunnen second'-fimpje? Deel je ...

meer http://ift.tt/2jFTUrn