maandag 23 januari 2017

14 vragen aan... Marco Bizot: "ik heb geen spijt"

Hij was de sluitpost in het succesvolle 2013/2014 seizoen, waar FC Groningen voor het eerst sinds tijden weer eens een Europees ticket bemachtigde ...

meer http://ift.tt/2j2LWTY