woensdag 5 augustus 2015

Zr.Ms. Groningen op antipiraterijmissie

DEN HELDER - Het patrouilleschip Zr.Ms. Groningen van de Koninklijke Marine vertrekt op 9 augustus naar de wateren bij Somaliƫ voor de antipiraterijmissie Atalanta. Het is het eerste patrouilleschip dat aan de missie meedoet.

via http://ift.tt/1eSsbfn