GRONINGEN - De wedstrijd FC Groningen-FC Twente gaat zondag niet door. Vanwege de politiestaking acht loco-burgemeester Paul de Rook het risico te groot. ,,De politie is een onmisbare schakel bij de handhaving van de openbare orde en veiligheid, zowel binnen als buiten het stadion. Als die schakel wegvalt, kan de wedstrijd dus niet doorgaan.”
via http://ift.tt/1g9fdLp